נגישות

מה חדש?
ברוכים הבאים לעולם התוכן של TextGuru!
 
 


 
חשוב לדעת: כללי הכתיב החדשים של האקדמיה ללשון (2017) 


מילה מהגורו

על מכונות כביסה, כפכפי אצבע ותוכן מקצועי

הנה שאלה למחשבה: ביום בהיר אחד מכונת הכביסה שלכם מחליטה שנמאס לה ושובקת חיים. מובן שמיד אתם ניגשים לחנות מכשירי החשמל הקרובה לביתכם כדי למצוא לה יורשת ראויה.
אתם נכנסים לחנות, מסתכלים סביב, ומבחינים במוכר הצועד לקראתכם, לבוש חולצה צהובה נטולת שרוולים ומעוטרת חורים, מכנסי ג'ינס קצרים (מדי) וכפכפי אצבע שחוקים. הוא מדליק סיגריה, מעביר אותה לזווית הפה ואז מציע לכם את עסקת חייכם. מפתה, נכון?
 
עכשיו קחו שלושה צעדים אחורה, צאו מהחנות ותפנו ימינה. במרחק 50 מטר תראו את החנות המתחרה.
נכנסתם? יופי. עכשיו, בעוד אתם מתלבטים בין פתח עליון לפתח חזית, ניגשת אליכם אשת שיווק צעירה, לבושה חצאית מקסי הדוקה, חולצה מכופתרת עם מחשוף קורץ ואיפור קל שמדגיש את עיני החתול שלה. היא מחייכת חיוך צחור, מצביעה על אחת המכונות ונוקבת במחיר זהה לזה שנקב המוכר בחנות הקודמת.
עם יד על הלב, ממי תקנו?

אותם שיקולים בדיוק מנחים אותנו כשאנו קוראים טקסטים ותוכן באינטרנט, בעיתונים ואפילו בספרים. כשאנחנו נתקלים בתוכן שנכתב על ידי גורם לא מקצועי אנחנו בדרך כלל מפספסים את המסר עצמו ופשוט עוברים הלאה. תמיד נתחבר יותר לתוכן שכתוב היטב ונראה טוב, זו עובדה.
 
כתבתם ספר או עבודה שזקוקים לשיפור? מחפשים סלוגן מושך לאתר שלכם? TextGuru מתמחה בשירותי כתיבת תוכן ובעריכת תוכן מקצועית.
ליצירת קשר
לחצו כאן 




עריכה לשונית | דף בית | אודות | צור קשר |מצא אותנו ב-‪Google+‬‏
CyberCity | בניית אתרים